Snabbfix av badrum!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mitt lilla badrum började se tråkigt ut och behövde en snabb uppfräschning. Jag är nöjd med de vita väggarna och jag ledsnar aldrig på svart-vit-rutiga golv så jag ägnade mig åt resten.

  • Nytt duschdraperi från Ferm Living
  • Ramade in fotografier av Speere inköpta på Fotografiska
  • Plockade in lite svarta och vita saker bl.a. köpta på loppis
  • Behöll min älskade ovala spegel som jag köpte på auktion för flera år sedan

Snabbt och enkelt och känns förvånansvärt nytt!

DSC_0129_edited-1

 

DSC_0132_edited-1

Kommentera

